Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

ANALYSIS OF CURRENT ASSESSMENT PRACTICES FOR CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS IN THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN

Жарияланған March 2025

3

0

Kazakh National Pedagogical University named after Abai
Аңдатпа

Қазақстан Республикасының медициналық модельден әлеуметтік-білім беру моделіне көшуіне байланысты ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды бағалау кезінде бірқатар жұмыстар жүргізілді және заңнамалық негізде ЕБҚ балаларға арналған жаңа бағалау жүйесі енгізілді. Бұл жүйе төрт кезеңнен тұрады және оны келесі ұйымдар жүзеге асырады: орта мектептер, психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялар және оңалту орталықтары. ҚР-дағы ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау командалық негізде жүргізіледі және пән мұғалімдерінің, арнайы педагогтың, логопедтің және педагог-психологтардың қатысуымен жүргізіледі. Бағалауға арналған тапсырмаларды мамандар баланың жасына және білім беру стандарттарына сәйкес дербес таңдайды және мемлекет белгілеген бағалаудың стандартты құралы жоқ. Осы кезеңдік бағалау жүйесін талдау үшін біз осы салада жұмыс істейтін мамандар мен мектеп мұғалімдерінен сауалнама жүргізіп, сұхбат алдық. Сауалнамаға 20 психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңес және 63 орта мектеп қатысты. Респонденттердің жалпы саны - 186, оның ішінде инклюзивті білім беру мекемелерінде жұмыс істейтін 135 бастауыш сынып мұғалімдері және 51 психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиум маманы қатысты.30 мұғалімге қосымша жауаптар алу үшін сауалнама сұрақтары негізінде сұхбат алынды. Осыған сүйене отырып, ҚР-да қолданылатын бағалау жүйесінің тиімділігі мен кемшіліктеріне талдау жүргізілді. Бұл зерттеу жұмысының нәтижелері орта мектептер мен арнайы ұйымның бағалау түрін таңдаудағы тәжірибесі туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді.

PDF (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Shotybayeva L., KHITRYUK V. ANALYSIS OF CURRENT ASSESSMENT PRACTICES FOR CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS IN THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN // Педагогика және психология. – 2025. – № 1(62). – С.30–41: DOI: 10.51889/2960-1649.2025.62.1.004 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1815 (дата обращения: 20.04.2025)