Бұл мақалада маркетинг пен маркетингтік қызметтің мәні, олардың коммерциялық емес қызмет саласындағы, атап айтқанда жоғары музыкалық білім беру мекемесіндегі ерекшеліктері қарастырылады. Қазіргі заманғы музыкалық білім беру мекемелерінің маркетингтік қызметі зерттелді. Музыкалық білім беру мекемелеріндегі маркетингтік қызмет тәжірибелері жинақталған. Маркетингтік қызметтің қажетті және жеткілікті формалды-мазмұнды сипаттамалары анықталды.
Сонымен қатар, авторлар осы саладағы музыкалық маркетингтің ерекшеліктерін қалыптастыратын білім беру қызметтерінің ерекшеліктеріне назар аударды – мұнда басты назар бір жағынан білім беру мекемесінің, сонымен қатар тұтынушылар мен тапсырыс берушілердің – студенттердің, болашақ жұмыс берушілердің, мемлекеттік басқару құрылымдарының өзара әрекеттесу сапасына аударылады.екінші жағынан. Музыкалық білім беру саласында маркетинг музыка мекемелері немесе өнер оқу орындары студенттерге, олардың қызметкерлеріне және жалпы қоғамға өздерінің мақсаттарын, құндылықтары мен өнімдерін жеткізетін және насихаттайтын құралға айналады. Маркетинг қызмет өндірушілер мен тұтынушылар арасындағы қатынастарды басқарумен тығыз байланысты. Білім беру саласында маркетинг оқытушылар мен студенттер арасындағы қарым-қатынасты басқарумен байланысты.