Мақалада білім берудегі цифрлық технологиялардың дамуы туралы айтылады. Білім берудегі цифрландыру – бұл білім беру субъектілерінің қарым-қатынасы мен өзара әрекеттесуінің жаңа мүмкіндіктері мен жаңа түрлерін қамтамасыз ететін жаңа парадигма; сапалы білім алудың тиімді құралдары. Цифрлық технологияларға негізделген кәсіптік білім беру мен оқытуды дараландыру, кәсіп кәсіптік функциялар мен іс-әрекеттердің стандартталған жиынтығы болуды тоқтатқанда, қажетті білім, білік және дағдылардың құзыреттіліктерінің динамикаланған жиынтығына айналған кезде – кәсіби шеберліктің постиндустриалды моделіне органикалық түрде өтуге мүмкіндік береді. Цифрландыру – бұл бәріне бірдей сапалы білім берудің бір жолы. «Сандық» жағдайында студенттерге дербестендірілген тәсілді қалыптастыру оңайырақ және тезірек болады, әр оқушының қажеттіліктерін ескеретін саралап оқытуды жүзеге асыру оңайырақ болады.
Білім беруді цифрландыру бағытында мұғалімдердің кәсіби дамуы
Жарияланған March 2021
247
135
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
цифрландыру; білім беру; коммуникация; жаңа парадигма; сандық педагогика; коммуникация мәдениеті; Big Data; SAMR моделі
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Stukalenko N., Imanova A., Mukanova R. Білім беруді цифрландыру бағытында мұғалімдердің кәсіби дамуы // Педагогика және психология. – 2021. – № 1(46). – С.79–85: DOI: 10.51889/2021-1.2077-6861.10 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/175 (дата обращения: 22.11.2024)