Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

CONCEPTUAL APPROACHES TO THE DEVELOPMENT OF AN INFORMATION-ANALYTICAL SYSTEM IN THE FIELD OF EXTERNAL ASSESSMENT OF EDUCATION QUALITY AND COMPETENCIES, AS A MECHANISM OF MANAGEMENT IN EDUCATION, USING ARTIFICIAL INTELLENGE AND BIG DATA

Жарияланған July 2024

59

0

Национальный Центр тестирования
Аңдатпа

Бұл мақала жасанды интеллектті (ЖИ) және үлкен деректерді (ҮД) пайдалана отырып, білім беру сапасын (құзыреттіліктерін) сыртқы бағалау саласында жаңа ақпараттық-талдау жүйесін әзірлеу бойынша инновациялық идеяны ұсынады. Бұл жүйе жеке оқушылардан ұлттық деңгейге дейінгі әртүрлі бағалау деңгейлерін қамтитын білім беру сапасын сыртқы бағалауға инновациялық тәсілді білдіреді. Жүйе бағалаудың объективтілігін, сенімділігін арттыру және студенттер мен педагогтардың кеңірек қамтылуын қамтамасыз ету үшін ЖИ және ҮД технологияларын пайдалануды көздейді. Жүйенің архитектурасы білім беру сапасы, мұғалімдердің құзыреттілігі, психодиагностика және кәсіби бағдарлау сияқты сыртқы бағалаудың нақты аспектілерін шешуге арналған әртүрлі модульдерді қамтиды, ал осы жүйенің инновациясы осы модульдердің кешенді өзара әрекеттесуінде жатыр. Бұл жүйені енгізу білім беруді басқаруды жақсартуға, білім беру жетістіктерінің динамикасы мен тарихын қадағалай отырып, жеке оқу траекторияларын құруға бағытталған. Бұл сондай-ақ басқарушылық шешімдер қабылдаудағы ашықтықты қамтамасыз етеді, сыбайлас жемқорлық деңгейін төмендетеді және әртүрлі аймақтар мен халық топтары үшін тең білім беру мүмкіндіктерін жасайды

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Baizhanov N. CONCEPTUAL APPROACHES TO THE DEVELOPMENT OF AN INFORMATION-ANALYTICAL SYSTEM IN THE FIELD OF EXTERNAL ASSESSMENT OF EDUCATION QUALITY AND COMPETENCIES, AS A MECHANISM OF MANAGEMENT IN EDUCATION, USING ARTIFICIAL INTELLENGE AND BIG DATA // Педагогика және психология. – 2024. – № 2(59). – С.26–40: DOI: 10.51889/2960-1649.2024.59.2.012 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1743 (дата обращения: 4.12.2024)