Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Пандемия уақытындағы ағылшын тілінен емтихан тестілеу кезіндегі объективті және субьективті критерийлері

Жарияланған March 2021
Санкт-Петербор Гуманитарлық кәсіподақ университетінің Алматыдағы филиалы
Аңдатпа

Студенттердің академиялық жетістіктерін өлшеудің жақсы тәсілінің бірі емтихан болып табылады. Емтиханды тапсыру кезінде студенттер психологиялық қиындықтарға ұшырайды. Осындай стрестік жағдайларды болдырмаудың бір жолы-емтихандық тестілеу кезінде студенттердің білімін бағалаудың объективтілігін барынша арттыру. Пандемия кезінде емтихандық тестілеу кезінде бағалаудың субъективтілігін төмендету шаралары талданады. ЖОО ғимаратында, үй жағдайында және проктордың қатысуымен емтихандық тестілеуді өткізу нұсқалары ұсынылады. Прокторингтің оң және теріс жақтары талқыланады. Емтихан тестінің процедурасы және пандемия жағдайында оны өткізу шарттары егжей-тегжейлі сипатталған. Мақалада "Құқықтану"мамандығы бойынша емтихан тестін өткізудің практикалық мысалы келтірілген. Емтихандық тестілеудің баламалары қарастырылады. Қазақстандағы пандемия кезеңі аяқталғаннан кейін дәстүрлі және қашықтықтан оқыту әдістерін біріктіру қажеттілігі туралы қорытынды жасалады.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Blinov M. Пандемия уақытындағы ағылшын тілінен емтихан тестілеу кезіндегі объективті және субьективті критерийлері // Педагогика және психология. – 2021. – № 1(46). – С.69–79: DOI: 10.51889/2021-1.2077-6861.09 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/174 (дата обращения: 3.07.2024)