Қазіргі заманғы білім беру мен тәрбиенің теориялық және әдістемелік мәселелері терең қызығушылық тудырып, қазіргі уақытта білім мазмұны, оның сапалы өзіндік ерекшелігін іздеу қажеттілігі және пандемиядан туындаған оқытудың жаңа технологияларына сәйкестігі ерекше маңызды әрі өте өзекті болып қала береді. Бұл мақалада философиялық герменевтика мен білім беру арасындағы байланыс ашылып, кеңейе түседі, философиялық герменевтика білім беру мақсатын анықтауға қажетті барлық нәрсеге ие және қазіргі уақытта шешілуі керек негізгі міндеттерді тұжырымдауға негіз болады, қазіргі білім беруді зерттеу мен практикадағы маңызды жетіспейтін элемент ретінде білім беру философиясын зерттеуге назар аударылмайды. Автор тарихи білім беру тәжірибесінің негізін құрайтын білімнің гуманистік сипаты мен философиялық мәртебесін қайта ұсынуға тырысады.
Жеке тұлғаға білім беру мен тәрбиелеудің кейбір методологиялық аспектілері
Жарияланған March 2021
115
110
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Iskakova A. Жеке тұлғаға білім беру мен тәрбиелеудің кейбір методологиялық аспектілері // Педагогика және психология. – 2021. – № 1(46). – С.48–54: DOI: 10.51889/2021-1.2077-6861.06 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/171 (дата обращения: 22.11.2024)