Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

МОБИЛЬДІ КОНТЕНТ АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ БІЛІМ ПЕДАГОГТЕРІН ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ

Жарияланған July 2024

93

0

КазНПУ им АБАЯ
Абай атындағы ҚазҰПУ
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Азия Жумабаева

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, педагогика ғылымдарының докторы, профессор

Абай атындағы ҚазҰПУ
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Асел Стамбекова

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Педагогика және психология институты, қауымдастырылған профессор, педагогика ғылымдарының кандидаты

Аңдатпа

Мақалада мобильді контент арқылы болашақ бастауыш білім педагогтерін ұлттық құндылықтарға баулу мәселесі қарастырылған. Мобильді контентті пайдалануда шетелдік тәжірибе талданылды. Мобильді контент ұғымының мәні ашылып, анықтамасы берілді және оның тіиімділігі мен мүмкіндіктері ашылды. Жергілікті қосымшаларға, гибридті қосымшаларға, веб-қосымшаларға, мобильді кескіндерге, мобильді музыка, мобильді видеоларға сипаттама берілді. Мобильді контент арқылы болашақ бастауыш білім педагогтерін ұлттық құндылықтарға баулудың тиімділігн анықтау мақсатында анықтауышы, қалыптастырушы эксперимент өткізіліп, білімалушылардан сауалнама мен ашық тест алынды. Сауалнама, ашық тесттың нәтижесі бойынша болашақ бастауыш білім педагогтерін ұлттық құндылық бойынша білім деңгейлері анықталып, ұлттық құндылыққа баулудың тиімді формалары нақтыланып, «Ulttyq kazyna» мобильді контентінің мазмұны айқындалды. Нәтижелері қатынас шкаласы, Пирсонның t-критериі математикалық әдісі арқылы тексеріліп, гистограмма, полигон, диаграмма, кесте арқылы бейнеленді.

pdf (Русский)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Жұмабаева Ж., Zhumabaeva A., Stambekova A. МОБИЛЬДІ КОНТЕНТ АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ БІЛІМ ПЕДАГОГТЕРІН ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ // Педагогика және психология. – 2024. – № 2(59). – С.127–141: DOI: 10.51889/2960-1649.2024.59.2.007 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1701 (дата обращения: 21.11.2024)