Бұл мақалада өнер мамандығының студенттері арасында коммуникативті құзыреттіліктің дамуы мен қалыптасу мәселелері ашылады. Зерттеу барысында сөйлеу мәдениетінің жеткіліксіз деңгейі болашақ суретшілер мен мұғалімдердің студенттеріне тән екендігі анықталды. Бұл проблема оқушылардың өнерге және бейнелеу қызметіне деген шамадан тыс ынта-жігерімен коммуникативтік дағдыларды дамытуға жеткіліксіз көңіл бөлу және кәсіби өзін-өзі анықтаудан кету арқылы көрінеді. Мақаланың мақсаты – оқу процесінде өнер мамандықтары студенттерінің пәндік коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру нәтижелерін анықтау.
Зерттеу барысында келесі әдістер қолданылды: теориялық (әдебиеттерді қарау, талдау және синтездеу); эмпирикалық (педагогикалық бақылау, ауызша және жазбаша сауалнамалар, тестілер, педагогикалық эксперимент). Зерттеу Абай атындағы ҚазҰПУ Өнер, мәдениет және спорт институтында (17-19) студенттер арасында жүргізілді. Мәліметтер коммуникативті құзыреттіліктің қалыптасуы студенттерді кәсіби қызметке дайындауда педагогикалық қолдауды қажет ететіндігін көрсетеді. Студенттердің сөйлеу мәдениетінің төмендігі, қарым-қатынас жасай алмауы, өз ойын жеткізе алмауы, кейде керісінше, адам тұтынушысының позициясын қолдауы болашақ суретші мен мұғалімнің кәсіби дамуына кері әсер етеді. Талдау көрсеткендей, жастардың сауаттылығы мен сөйлеу мәдениеті деңгейінің жалпы төмендеуі аясында суретшілердің коммуникативті құзыреттілігі көптеген мамандықтар үшін, соның ішінде педагогикалық жоғары оқу орындарының студенттері үшін өзекті мәселе болып табылады.