Мақалада табиғаттағы себеп-салдарлық байланыстарды зерттеу кезінде практикалық-бағдарланған сипаттағы оқу тапсырмалары мен иллюстрацияларды қолдану мәселелері қарастырылады. Мазмұнды және дидактикалық тұрғыдан дұрыс ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті оқушыларды ынталандыруда маңызды рөл атқаратыны анықталды, өйткені бұлар оларға оқу материалымен мағыналы жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Нақты жағдайларда алған білімдерін қолдануды талап ететін сұрақтар мен тапсырмаларды қою кезінде оқушылардың көпшілігі сабақта және тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды орындау кезінде оқығандарының өзектілігі мен маңыздылығын түсінді.
Эксперименттік топтағы практикалық тапсырмаларды орындау кезінде оқытудың белсенді әдістері бақылау тобымен салыстырғанда оқушылардың оқу іс-әрекетіне көбірек қатысуына ықпал етті. Эксперименттік топтың білім алушылары практикалық жұмысты орындауға қызығушылық танытып, табысқа жетуге ынталы болғаны анық болды. Практикалық тапсырмаларды сәтті орындай отырып, олар жетістікке және өз қабілеттеріне деген сенімділікке, мақтаныш сезіміне бөленді, бұл жалпы мотивацияның артуына, тәжірибеге бағытталған зерттеу және жобалық жұмыстарды орындауға деген қызығушылыққа әкелді. Білім алушыларға иллюстрациялық материалды пайдалана отырып, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау бойынша ұсынылған практикалық-бағдарланған тапсырмалар оқушыларды белсенді және саналы оқытуға мүмкіндік бере отырып, оларды ынталандырудың тиімді тәсілі болып табылды. Иллюстрацияларға негізделген тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды қосу оқушыларға зерттелетін материалды тереңірек түсінуге, оқу мақсатына жетуге және оқуға деген ынтаны арттыруға көмектесті.