Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

НЕЙРОДИДАКТИКА – БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АҚЫЛ-ОЙ ӘРЕКЕТІН ДАМЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ РЕТІНДЕ

Жарияланған December 2023
КазНПУ им АБАЯ
Абай атындағы ҚазҰПУ
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Шолпан Калбергенова

Бастауыш білім беру кафедрасы, педагогика ғылымдарының магистрі, аға оқытушы

Аңдатпа

Мақала бастауыш білім беру жүйесінде нейродидактикалық контент әзірлеу арқылы бастауыш сынып оқушыларының ақыл-ой әрекетін дамыту мәселесіне арналады. Ғылыми әдебиеттерді зерттеу негізінде нейропедагогика, нейродидактиканың қазіргі жағдайына талдау жасалып, әлемдік және отандық білім беру бағдарламасында, оқу үдерісінде нейродидактикалық контентті қолдану тәжірибесі қарастырылды. Бастауыш сыныптың оқу үдерісінде нейрожаттығулар, нейротапсырмалар секілді нейродидактикалық контентті қолдану арқылы бастауыш сынып оқушыларының ақыл-ой әрекетін дамыту мәселесінің өзектілігі анықталды.

Республикамыздың әр түрлі аймақтарында қызмет атқаратын бастауыш сынып мұғалімдерімен жүргізілген сауалнама нәтижесі мұғалімдердің нейродидактикаға деген қатынастары мен көзқарастарының оң екендігін көрсетті. Олардың ойынша нейродидактикалық контент пен миға негізделген оқыту стратегиялары, тәсілдері оқушылардың ақыл-ой әрекетінің дамуы мен белсенділігін арттыруға мүмкіндік туғызады.

pdf (English)
Тіл

Қазақша

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Жұмабаева Ж., Базарбекова Р., Калбергенова Ш. НЕЙРОДИДАКТИКА – БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АҚЫЛ-ОЙ ӘРЕКЕТІН ДАМЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ РЕТІНДЕ // Педагогика және психология. – 2023. – № 4(57). – С.5–15: DOI: 10.51889/2960-1649.2023.15.4.001 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1529 (дата обращения: 3.07.2024)