Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Өнер ЖОО-ның білім алушыларының уәждемесін қалыптастыру (Димаш Құдайбергеннің шығармашылық іс-әрекеті мысалында)

Жарияланған 12-2020
Т.К.Жургенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
Аңдатпа

Қазіргі заманғы медиа кеңістіктің ықпалының сыртқы факторлары оқушылардың шығармашылық іс- әрекетінің мотивациясын дамытуға ішкі ресурстарын ынталандырады. Өнер жоғары оқу орындарындағы өзекті мәселе білім алушыларды даярлау кезінде кәсіби – бағытталған уәждемені дамыту болып табылады. Зерттеудің жаңалығы Қазақстанның магистрі Дінмұхамед Құдайберген, танымал әнші Димаш Құдайбергеннің / Dimash Kudaibergen /DQ бренд мысалында сахна псевдонимомен шығармашылық іс-әрекеті мысалында мо- тивацияны қарастырудан тұрады. Зерттеудің мақсаты – шығармашылық қызметке қажетті «Өнер» – дайындық бағыты бойынша білім алушылардың уәждемесіне ғылыми-педагогикалық негіздеме беру. Мақалада мотивацияны анықтайтын педагогикалық аспектілер; білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру бойынша тұжырымдамаларды теориялық талдау, тәсілдер қарастырылады. Зерттеу нәтижелері бойынша әзірленген: кәсіптік құзыреттілік көрсеткіштері мен дескрипторлары бар мотивациялық критерий, Қазақстанның жоғары оқу орындарындағы «Өнер» – дайындық бағыты бойынша білім алушылардың уәждемесін дамыту үшін тұжырымдар мен ұсыныстар берілген.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Жангужинова М., Абилкаламова К., Татаева А. Өнер ЖОО-ның білім алушыларының уәждемесін қалыптастыру (Димаш Құдайбергеннің шығармашылық іс-әрекеті мысалында) // Педагогика және психология. – 2020. – № 4(45). – С.255–263: DOI: 10.51889/2020-4.2077-6861.31 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/145 (дата обращения: 21.05.2024)