Бұл мақалада әл-Фараби мен Абайдың мұрагерлік сабақтастығы туралы мәселелер қарастырылған. Мақала авторлары екі арыстың негізінен ғылыми-педагогикалық, қала берді діни-философиялық, музыка, поэтикалық, тарихи-этнографиялық мазмұндағы сабақтастылығы, байланыстылығы, тамырластығы төңірегінде тоқталған. Мақалада А.Көбесовтің Абай мен әл-Фарабидің жалпы педагогикалық ойларын, педагогикалық жүйелерінде тәрбие мен тәлім, білім мәселелерін бірін-бірі толықтырушы, ажырамас, диалектикалық бірлікте және олар- ды адамзат қауымдастығымен қабыстыра қарастырып, олардың ғылыми- педагогикалық сабақтастығын айқындағандығы көрсетілген. Сонымен қатар, әл-Фараби мен Абайдың мұрагерлік сабақтастығы ауқымына енетін «Поэтикалық сарындастық», «Музыка туралы ой-толғамдар»,«әл-Фараби мен Абай шығармаларындағы жанрлық жақындықтар», «Діни-философиялық тамырластықтар», «Түркі тарихы мен этнографиясы хақындағы пайымдар» атты ғылыми-педагогикалық сабақтастық саласына жақын пән салалары бойынша педагогика-дидактикалық зерттеулер жүргізуге қажетті терең де, зерделі алғышарттар болатындай өзіндік зерттеулердің маңыздылығына мән берілген.
Әл-Фараби мен Абайдың ғылыми-педагогикалық сабақтастығы
Жарияланған December 2020
97
169
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Балықбаев Т., Бидайбеков Е. Әл-Фараби мен Абайдың ғылыми-педагогикалық сабақтастығы // Педагогика және психология. – 2020. – № 4(45). – С.229–237: DOI: 10.51889/2020-4.2077-6861.28 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/142 (дата обращения: 24.11.2024)