Аңдатпа
Мақалада табысты оқытуды қалыптастыру үшін нейропедагогикалық тәсілді қолдану мүмкіндіктері талданды. Нейропедагогика өзінің қалыптасуының алғашқы кезеңінде және осы себепті оған деген көзқарас әртүрлі болуы мүмкін. Нейропедагогика баланың оқуына жаңа көзқарас ұсынады. Нейропедагогика әдістері баланың миы мен жүйке жүйесінің даму ерекшеліктеріне негізделген. Сонымен, бастауыш сынып оқушыларымен жұмыс кезінде мұғалімдерге белсенді оқыту, мультисенсорлық қабылдау, мидың танымдық ресурстарын қалпына келтіру тәжірибесін бекіту, жүйке жүйесінің ерекшеліктеріне негізделген оқыту әдістерін қолдану ұсынылады. Сонымен қатар, нейропедагогика дәстүрлі оқыту әдістерін жоққа шығаруды қажет етпейді. Бұл оларды керемет толықтырады, бұл баланың оқу процесін баланың өзіне жұмсақ, қызықты және қол жетімді етуге мүмкіндік береді. Артықшылықтардан басқа, нейропедагогиканы қолдану кезінде пайда болатын бірқатар қиындықтар бар: ғылыми-әдістемелік базаның болмауы және әдістердің қол жетімділігі. Бұл, ең алдымен, бағыт оның қалыптасуының бастапқы кезеңдерінде болғандықтан туындайды. Бастауыш сынып балаларын оқыту үшін нейропедагогиканы қолдану мүмкіндіктерін одан әрі зерттеу өзекті болып табылады және оқу процесіне оның тиімділігін арттыратын жаңа әдістер мен көзқарастарды енгізуі мүмкін.