Бұл мақалада оқытудың тиімді және қолайлы әдістерінің бірі ретінде көрсеткен жобалау технологиясын қолдану арқылы биологиялық білімді қалыптастыру мәселелері қарастырылады. Бұл ретте жобалық қызмет білім алушыларды биология бойынша білім алуға ынталандыруға, нәтиже алуға ұмтылуға, белгілі бір қызметте нәтижелерге қол жеткізу үшін қажетті құралдарды таңдау қабілетін қалыптастыруға ықпал ететіні сөзсіз.
Биолог-мұғалімнің басты міндеттерінің бірі-білім алушылардың жобалық қызметіне жағдай жасау және оны биологиялық түсінік пен білім беруді дамыту мақсатында ұйымдастыру. Бұл қалалық және ауылдық мектеп үшін маңызды. Әрбір білім алушыға дербес практикалық қызмет тәжірибесіне негізделген білім өте қажет.