Мақалада орта мектеп оқушыларына қазіргі жағдайдағы көркемдік білім беру проблемалары көрсетілген. Жеке тұлғаның рухани даму жағдайындағы көркемдік бағдарларының мәні мен маңызы қарастырылады. Жоғары сынып оқушыларының жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, орта мектеп оқушыларының көркемдік бағдарларын қалыптастырудағы музыкалық және театрлық қызметтің құндылық және өнерге деген селективті қатынас ретіндегі рөлі негізделді. Музыкалық-театрлық қызмет процесінде орта мектеп оқушыларының көркемдік бағдарларын қалыптастырудың педагогикалық шарттары мен әдістері ашылды. Музыкалық-театрлық қызмет процесінде жоғары сынып оқушыларының көркемдік бағдарларын қалыптастырудың ерекшеленген әдістемелік аспектілері осы бағыттағы педагогикалық жұмыс тиімділігінің негізі ретінде қарастырылады. Музыкалық-театрлық іс-әрекет барысында орта мектеп оқушыларының көркемдік бағдарларының қалыптасуы жастардың рухани дамуы жолында көркемдік білім беруге жаңа мүмкіндіктер ашатындығы дәлелденді.
Музыкалық және театрлық қызмет процесінде орта мектеп оқушыларының көркемдік бағдарларын қалыптастыру: әдістемелік аспектілері
Жарияланған December 2020
78
67
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
көркемдік білім, орта мектеп оқушылары, көркемдік бағдарлар, музыкалық және театрландырылған іс-шаралар
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Панькив Л. Музыкалық және театрлық қызмет процесінде орта мектеп оқушыларының көркемдік бағдарларын қалыптастыру: әдістемелік аспектілері // Педагогика және психология. – 2020. – № 4(45). – С.170–178: DOI: 10.51889/2020-4.2077-6861.21 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/135 (дата обращения: 21.11.2024)