Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Алматы қаласындағы орыс тілді мектептердің бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру зерттеу нәтижелерін талдау

Жарияланған December 2020

115

110

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Абай атындағы ҚазҰПУ және ЭЖМ ҒЗУ (Мәскеу) «Бастауыш мектеп оқушылары оқу дағдыларының қалыптасуын және оны анықтайтын факторларды зерттеу» жобасы шеңберінде Алматы қ. орыс тілді 11 мектептің бірінші сынып оқушыларының оқылым прогресін бағалау жүргізілді. Ол терең сипатта болды және баланың дамуын бағалаудың кешенді жүйесін қамтыды. Бұл жүйе әртүрлі бағалау бөлімдерінде алынған әр түрлі нәтижелерді біріктіреді: білім беру, метасубъект, жеке және жеке. Балаларға диагностика жасау үшін екі когнитивті бағалау құралдары енгізілді: сөздік қорын тексеру және көп тапсырманы оқу тесті. Ерте оқу дағдыларын диагностикалауға арналған тест балалардың оқу дағдыларын дамытудың төрт кезеңіне сәйкес төрт блоктан тұрады. Заманауи тестілеу теориясының шеңберінде масштабты талдау жеке тапсырмалар мен жалпы тест жұмысының сипаттамаларын терең талдауға, сондай-ақ интервал шкаласында өлшеу нәтижелерін алуға мүмкіндік береді. Бағалау нәтижелерін алғашқы талдаудың маңызды нәтижелері мектепке келген қыздар мен ұлдар арасында оқу дағдыларында айырмашылықтардың болмауы және лексика шкаласы бойынша ер балалардың артықшылығы болды. Жүргізілген талдау алынған нәтижелерді түсіндіру және оларды мағыналы түсіндіру мақсатында зерттеудің келесі кезеңдерінің мазмұнын нақтылауға мүмкіндік береді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Абишева С., Поляк З., Асылбекова М., Сабирова Д., Абаева М. Алматы қаласындағы орыс тілді мектептердің бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру зерттеу нәтижелерін талдау // Педагогика және психология. – 2020. – № 4(45). – С.160–169: DOI: 10.51889/2020-4.2077-6861.20 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/134 (дата обращения: 27.11.2024)