Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

ШАҒЫН ЖИНАҚТАЛҒАН МЕКТЕП ЖАҒДАЙЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТУ

Жарияланған September 2022
Аңдатпа

Бұл мақалада шағын жинақталған мектеп жағдайында бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық белсенділігін дамыту мәселесі қарастырылады. Бүгінгі уақытта шағын жинақталған мектеп жағдайында оқушылардың шығармашылық белсенділігін дамыту – білім беру жүйесінің өзекті міндеті. Осыған орай, қазіргі таңда стандартты емес шешімдер қабылдауға қабілетті, креативті ойлай алатын адамдар қажет. Шығармашылық белсенділік педагогикалық категория ретінде анықталады: тұлғаның динамикалық интегративті сапасы; шығармашылық сипатқа ие ерекше қызмет түрі; тұлғаның мотивациялық, интеллектуалдық, эмоционалдық, ерікті салаларын дамытуды қамтитын үрдіс ретінде; мінез-құлық сипаттамасы ретінде айқындалады. «Шығармашылық белсенділік» ұғымын іс-әрекет, ойлау және қабілет ұғымдарының өзара байланыстылығының мәні мен мазмұны сипатталады.

pdf
Тіл

Қазақша

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Қажияқпар Ж., Әліпбек А., Кошербаева А. ШАҒЫН ЖИНАҚТАЛҒАН МЕКТЕП ЖАҒДАЙЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТУ // Педагогика және психология. – 2022. – № 3(52). – С.157–164: DOI: 10.51889/1636.2022.84.70.017 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1237 (дата обращения: 3.07.2024)