Мақала қашықтықтан оқыту жағдайында коллаборативті білім беру ортасын ұйымдастыру мәселесіне арналған. Автор болашақ мамандарды даярлаудың инновациялық тәсілі болып табылатын «коллаборативті орта» тұжырымдамасының маңызды сипаттамаларын келтіреді. Коллаборативтілік дегеніміз – қатысушылардың жалпы коммуникативті контекстке енуін ескере отырып, тапсырманы бірлесіп шешу. Ав- тор оқу ақпаратын құрылымдау үшін коммуникациялық және білім беру технологияларының мүмкіндіктерін қолдана отырып, оны әр түрлі форматтарда ұсына отырып, пәндер бағдарламасында көзделген тапсырма- ларды сәтті орындаудың сүйемелдеуі ретінде қызмет ететін басшылықты дамытатын ынтымақтастық білім беруді құрудың басым аспектілеріне сілтеме жасайды. Коллаборативтілік сонымен қатар күндізгі және қашықтықтан оқыту модельдерінде қолдануға болатын өзара әрекеттесу мен ынтымақтастықтың нақты түрі ретінде қарастырылады. Педагогикалық зерттеулер саласындағы маңызды перспективалық міндеттердің бірі, сөзсіз, оқу процесінде туындайтын мәселелерді сындарлы шешуге қолайлы жағдайларды анықтау мақсатында желідегі білім алушылар мен оқытушылар қарым-қатынасының ерекшеліктерін зерттеу болады.
Қашықтықтан оқыту жағдайындағы коллаборативті білім кеңістігін құру
Жарияланған December 2020
123
118
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
коллаборативтілік; коллаборативті орта; қашықтан оқу; ынтымақтастық; оқу сабақтарын жобалау
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Чемоданова Г., Власенко С. Қашықтықтан оқыту жағдайындағы коллаборативті білім кеңістігін құру // Педагогика және психология. – 2020. – № 4(45). – С.66–77: DOI: 10.51889/2020-4.2077-6861.09 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/123 (дата обращения: 21.11.2024)