Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Шетел студенттерінің қазақстанда білім алуындағы мотивация деңгейін зерттеу

Жарияланған 12-2020
Қарағанды медицина университеті
Аңдатпа

Мақалада студенттік саладағы мотивация мәселесі қарастырылады. Егер студенттердің мотивациясы туралы айтатын болсақ, онда ол танымдық іс-әрекетке, білім мазмұнын белсенді меңгеруге итермелейтін үрдістер, әдістер мен құралдар болып табылады. Ынталандыру ретінде эмоциялар мен ұмтылыстарды, қызығушылықтар мен қажеттіліктерді, идеалдар мен ұстанымдарды байланыстыра алады. Сондықтан мотивтер таңдау және шешім қабылдау, талдау және таңдауды бағалауын жүзеге асырылатын күрделі динамикалық жүйелер болып табылады. Студенттер үшін Мотивация, оқыту процесін жақсартудың ең тиімді жолы болып табылады. Мотивтер оқу процесінің және материалды меңгерудің қозғаушы күші болып табылады. Оқуға деген және жеке пәнге, сондай-ақ барлық оқу процесіне мотивация жеке тұлғаның қарым-қатынасын өзгертудің күрделі және бір мәнді емес процесі. Мотивация адамның мінез-құлқы мен іс-әрекетіндегі басты қозғаушы күш болып табылады, оның ішінде Болашақ кәсіпқой қалыптастыру процесінде де. Сондықтан студенттердің оқу-кәсіби қызметінің ынталандыруы мен мотивтері туралы мәселе ерекше маңызды болып отыр.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Джугал П., Оспанова М. Шетел студенттерінің қазақстанда білім алуындағы мотивация деңгейін зерттеу // Педагогика және психология. – 2020. – № 4(45). – С.38–43: DOI: 10.51889/2020-4.2077-6861.05 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/119 (дата обращения: 21.05.2024)