Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ НЕГІЗІ БІЛІМНІҢ ҮЗДІКСІЗДІГІНДЕ

Жарияланған September 2022

189

255

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Бұл мақалада Қазақстандағы білім беру жүйесіндегі  өзгерістеріне  орай кәсіби  құзыреттіліктері  қалыптасқан  мамандарды үздіксіз білім беру жүйесінде дамыту мәселесі қарастырылады. Үздіксіз білім беру жүйесі үш кезеңнен тұрады: кәсіпке дейінгі дайындық, кәсіби дайындық және дипломнан кейінгі қосымша білім.  Осыған байланысты, мектеп оқушыларын педагогикалық мамандыққа бағыттау, жоғарғы оқу орындарындағы педагогтарды даярлау  бағдарламаларын әзірлеу, сонымен қатар біліктілікті арттыру жүйесінде педагогтардың кәсіби құзыреттілігін арттыру бағытының жұмыстарындағы қазіргі кезеңдегі түйткілді мәселелерге назар аударылады және өзіндік пікірлер ұсынылады.

Зерттеу мәселесіне байланысты мектеп тәжірибесінен алынған деректер, жоғары оқу орындары және біліктілікті арттыру саласы білім бағдарламаларына жасалған талдаулар қорытындылары келтіріледі, теориялық ұғымдарға қатысты талдаулар жасалып, ғылыми тұжырымдар беріледі. Бастауыш мектеп мамандарының біліктілік деңгейлері мен соларға сәйкес жасалған құзыреттіліктерінің авторлық моделі келтіріледі.

Аталмыш мақала Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы тарапынан 2021-2023 жж. жүзеге асырылатын OR 11465474 «Білім және ғылым жүйесін дамытудың ғылыми негіздері» зерттеуді бағдарламалық мақсатты қаржыландыру аясында дайындалған. Авторлар тобы осы мақаланы жариялауда көрсеткен қолдауы үшін Қазақстан Республикасы

pdf
Тіл

Қазақ

Кілтті сөздер
Бұл мақалада Қазақстандағы білім беру жүйесіндегі өзгерістеріне орай кәсіби құзыреттіліктері қалыптасқан мамандарды үздіксіз білім беру жүйесінде дамыту мәселесі қарастырылады. Үздіксіз білім беру жүйесі үш кезеңнен тұрады: кәсіпке дейінгі дайындық, кәсіби дайындық және дипломнан кейінгі қосымша білім. Осыған байланысты, мектеп оқушыларын педагогикалық мамандыққа бағыттау, жоғарғы оқу орындарындағы педагогтарды даярлау бағдарламаларын әзірлеу, сонымен қатар біліктілікті арттыру жүйесінде педагогтардың кәсіби құзыреттілігін арттыру бағытының жұмыстарындағы қазіргі кезеңдегі түйткілді мәселелерге назар аударылады және өзіндік пікірлер ұсынылады. Зерттеу мәселесіне байланысты мектеп тәжірибесінен алынған деректер, жоғары оқу орындары және біліктілікті арттыру саласы білім бағдарламаларына жасалған талдаулар қорытындылары келтіріледі, теориялық ұғымдарға қатысты талдаулар жасалып, ғылыми тұжырымдар беріледі. Бастауыш мектеп мамандарының біліктілік деңгейлері мен соларға сәйкес жасалған құзыреттіліктерінің авторлық моделі келтіріледі. Аталмыш мақала Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы тарапынан 2021-2023 жж. жүзеге асырылатын OR 11465474 «Білім және ғылым жүйесін дамытудың ғылыми негіздері» зерттеуді бағдарламалық мақсатты қаржыландыру аясында дайындалған. Авторлар тобы осы мақаланы жариялауда көрсеткен қолдауы үшін Қазақстан Республикасы
Дәйексөздерді қалай жазу керек

Тұрғынбаева Б., Жайтапова А., Оракова А., Наметкулова Ф., Дүйсенбеков Е. ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ НЕГІЗІ БІЛІМНІҢ ҮЗДІКСІЗДІГІНДЕ // Педагогика және психология. – 2022. – № 3(52). – С.16–25: DOI: 10.51889/1912.2022.94.95.002 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1183 (дата обращения: 22.11.2024)