Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Педагогикадағы синергетикалық тәсіл жеке өзін-өзі дамыту феноменін зерттеу платформасы ретінде

Жарияланған 12-2020
Әль-Фараби атындағы қазақ ұлттық университеті
Аңдатпа

Бұл мақала педагогикалық ғылым мен инновациялық дидактиканың мүмкіндіктерін синергетикалық көзқарастың жаңа қызықты және жан-жақты позициясынан қарастыру арқылы кеңейтеді. Синергетикалық тәсіл студенттердің өзін-өзі дамытуына және өзін-өзі тәрбиелеуіне негіз болатын инновациялық дидактиканы дамытуға синергетиканың көп қырлы бағыттарын біріктіруге мүмкіндік беретін маңызды әлеуетке ие. Синер- гетика инновациялық дидактикаға оның даму бағыттарын білім берудегі талаптар мен өзгерістер тұрғысынан түсіндіруге, сондай-ақ оның жаңа ұстанымдарының тұжырымдамалық негіздерін және ересек студенттер- де оқу үдерісінде инновациялық технологияларды қолдануға мүмкіндік береді. Синергетикалық тұғыр жеке тұлға тұрғысынан өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу траекториясының мүмкіндіктерін және өзгермелі тапсырыстар мен қалаулармен оның әр түрлі және тармақталған бағытын негіздейді.

Жарияланым Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің тапсырысы бойынша 2020- 2022 жылдарға арналған қолданбалы гранттық зерттеу аясында «Рухани-адамгершілік қасиеттерді өзін-өзі дамытуға арналған синергетикалық негіздер мен эвтвгогика» ИРН AP08856223.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Таубаева Ш. Педагогикадағы синергетикалық тәсіл жеке өзін-өзі дамыту феноменін зерттеу платформасы ретінде // Педагогика және психология. – 2020. – № 4(45). – С.5–14: DOI: 10.51889/2020-4.2077-6861.01 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/115 (дата обращения: 22.05.2024)