Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Жаңартылған оқу мазмұны шартында мектеп оқушыларының жетістігіне мотивацияны дамыту

Жарияланған June 2023
А.С.Пушкин атындағы КМУ мектеп-гимназиясы
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Гульназ Абилдаева

А.С. Пушкин атындағы ҚМУ мектеп-гимназиясының директоры, Шымкент қаласы

Аңдатпа

Ғылыми мақалада мектептегі білім беруді өзгерту кезінде мектеп оқушыларының жетістік мотивациясын зерттеу нәтижелері берілген. Зерттеудің мақсаты – бақылау және эксперименттік топтағы студенттердің жетістік мотивациясын зерттеу үшін салыстырмалы талдау жүргізу. Алынған эксперименттік нәтижелер орта мектеп оқушыларының жетістік мотивациясын қалыптастыру және дамыту үшін психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасалған жағдайда оқушылардың оқуының жаңартылған білім беру траекториясы тиімді игерілетінін растайды. Зерттеу әдістері: «Үлкен бестік – үлкен бестік» жеке сауалнама; Ю.М.Орловтың «Жетістікке жету қажеттілігін зерттеу» әдістемесі; А. Мехрабианның «Жетістік мотивациясын өлшеуге арналған тест сауалнамасы»; «Тұлғаның мотивациялық құрылымының диагностикасы» Милман. Алынған нәтижелер қазіргі мектепте оқу кезеңінде жетістік мотивациясын қалыптастыруға және дамытуға ықпал ететін психологиялық-педагогикалық жағдайларды жасау қажеттілігін көрсетеді. Жетістікке жету мотивациясының дамуы өзін-өзі дамытуға деген ұмтылысты белсендіреді және мақсатқа жетуге деген сенімді арттырады.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Абилдаева Г. Жаңартылған оқу мазмұны шартында мектеп оқушыларының жетістігіне мотивацияны дамыту // Педагогика және психология. – 2023. – № 1(54: DOI: 10.51889/2077-6861.2023.1.30.012 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1117 (дата обращения: 3.07.2024)