Ғылыми мақалада мектептегі білім беруді өзгерту кезінде мектеп оқушыларының жетістік мотивациясын зерттеу нәтижелері берілген. Зерттеудің мақсаты – бақылау және эксперименттік топтағы студенттердің жетістік мотивациясын зерттеу үшін салыстырмалы талдау жүргізу. Алынған эксперименттік нәтижелер орта мектеп оқушыларының жетістік мотивациясын қалыптастыру және дамыту үшін психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасалған жағдайда оқушылардың оқуының жаңартылған білім беру траекториясы тиімді игерілетінін растайды. Зерттеу әдістері: «Үлкен бестік – үлкен бестік» жеке сауалнама; Ю.М.Орловтың «Жетістікке жету қажеттілігін зерттеу» әдістемесі; А. Мехрабианның «Жетістік мотивациясын өлшеуге арналған тест сауалнамасы»; «Тұлғаның мотивациялық құрылымының диагностикасы» Милман. Алынған нәтижелер қазіргі мектепте оқу кезеңінде жетістік мотивациясын қалыптастыруға және дамытуға ықпал ететін психологиялық-педагогикалық жағдайларды жасау қажеттілігін көрсетеді. Жетістікке жету мотивациясының дамуы өзін-өзі дамытуға деген ұмтылысты белсендіреді және мақсатқа жетуге деген сенімді арттырады.
Жаңартылған оқу мазмұны шартында мектеп оқушыларының жетістігіне мотивацияны дамыту
Жарияланған June 2023
107
120
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
жетістікке деген қажеттілік, жетістікке жету мотивациясы, сәтсіздікке жол бермеу мотивациясы, оқушылар, жаңартылған оқыту.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Абилдаева Г. Жаңартылған оқу мазмұны шартында мектеп оқушыларының жетістігіне мотивацияны дамыту // Педагогика және психология. – 2023. – № 1(54: DOI: 10.51889/2077-6861.2023.1.30.012 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1117 (дата обращения: 27.11.2024)