Жаңартылған білім беру бағдарламасы негізінде шиыршықты оқыту технологиясы бойынша Биология пәнінде «Жасушалық биология» бөліміндегі сабақтарда жобалау технологиясын қолдану мәселелері талқыланған. Жобалау технологиясы кезіндегі ата-ана, ұстаз, білім алушы арасындағы байланыстар қарастырылған. Ата-анаға сұрақтар қою арқылы тақырыпқа қызығушылық арта түсетіндігі қарастырылған. Маған не үшін керек сұрағын ой санасынан өткізу, жұмыстарды бөлісу топтық жұмыстар жүргізу арқылы мативациялау жолдарына ұсыныс жасалған. Кейбір ғалымдардың еңбектеріне талдау жасалып қолдану кезеңдері көрсетілген. Білім алушылардың биология пәніне қызығушылығын арттыруда жобалап оқыту тех- нологиясын қолдану ерекшеліктері айқындалған. Биология пәнінде “Жасушалық биология” тақырыбындағы мағлұматтарды бекітіп, әрі қарай дамытуға бағытталған жұмыс кезеңдері нақтыланған. Ұстаз рөлі көрсетілген. Ата-ана, бала, сыныптағы достық, қарым қатынасқа мән берілген.
Білім алушылардың биология пәніне қызығушылығын арттыруда жобалап оқыту технологиясын пайдалану ерекшеліктері
Жарияланған September 2020
183
198
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
Жаңартылған білім беру; биология; педагогика; жобалау; технология; жасуша; дағды; тұлға; құндылық; мативация
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Байташева Г., Мусина А., Исаева А., Мырзабаева Ж., Сартаева А. Білім алушылардың биология пәніне қызығушылығын арттыруда жобалап оқыту технологиясын пайдалану ерекшеліктері // Педагогика және психология. – 2020. – № 3(44). – С.172–181: DOI: 10.51889/2020-3.2077-6861.22 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/104 (дата обращения: 22.11.2024)