Мақалада мектептегі білім беру жүйесінің карантиннен кейінгі жағдайы туралы мәселелер көтеріліп, қашықтықтан оқытуға шұғыл көшудің экстремалды жағдайларына бейімделу үшін пайдалы болуы мүмкін білім беру ұйымдарында «төңкерілген» қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру қарастырылған. Оқушыларды тақырыпты өз бетінше оқып үйрену және кері байланысты ұйымдастыру үшін мотивациялық материал- дармен қамтамасыз етудің түрлері мен әдістері сипатталған, білім беру платформаларына, қолданылатын цифрлық және қашықтықтағы технологияларға шолу жасалған. Оңайлатылған және жаңартылған нұсқалар түріндегі қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру ұсынылады, бейнематериалдарды әзірлеу мен редакциялау құралдары мен алгоритмі талданады, оқу материалын игеру процесіне студденттердің қатысуы мәселесін шешетін «Толықтырылған шындық» қосымшасының мәні сипатталады. Сонымен қатар, қашықтықтан оқытудың туындаған мәселелерін шешу жолдары келтірілген.
Оқушыларды қашықтан оқыту жағдайындағы проблемалар
Жарияланған September 2020
115
117
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Кобдикова Ж., Дуйсенов Т., Дуйсенова Р., Караев Е. Оқушыларды қашықтан оқыту жағдайындағы проблемалар // Педагогика және психология. – 2020. – № 3(44). – С.144–153: DOI: 10.51889/2020-3.2077-6861.18 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/100 (дата обращения: 21.11.2024)