Бұл мақалада болашақ тарихшы-мұғалімнің когнитивтік-коммуникативтік білімін, іскерлігі мен дағдыларын дамыту мақсатында Қазақстанның көптілді білім беру жағдайында орыс тілін оқытудың CLIL технологиясының лингводидактикалық мүмкіндіктері келесі әдістерді пайдалана отырып сипатталған ғылыми әдебиеттерді талдау; оқу процесін бақылау; мұғалімдер мен студенттердің іс-әрекетін талдау; анықтау, оқыту, бақылау эксперименттері және т.б.
Жұмыста орындау барысында алынған зерттеу нәтижелері сипатталған: Ф.Грожанның комплементарлық әдісі, арнайы әзірленген эксперименттік бағдарлама. Авторлар педагогикалық эксперименттің оқыту бөлігінде қолданған сөйлеу әрекетінің барлық төрт түріне арналған нақты көптілді тапсырмалардың мысалдарын келтіреді.