Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Болашақ мұғалім-тарихшыларға орыс тілін көптілдік негізде оқытуда CLIL технологиясы

Жарияланған September 2022
Казахский национальный педагогический унииверситет им.Абая
Казахский национальный педагогический университет им.Абая
Аңдатпа

Бұл мақалада болашақ тарихшы-мұғалімнің когнитивтік-коммуникативтік білімін, іскерлігі мен дағдыларын дамыту мақсатында Қазақстанның көптілді білім беру жағдайында орыс тілін оқытудың CLIL технологиясының лингводидактикалық мүмкіндіктері келесі әдістерді пайдалана отырып сипатталған ғылыми әдебиеттерді талдау; оқу процесін бақылау; мұғалімдер мен студенттердің іс-әрекетін талдау; анықтау, оқыту, бақылау эксперименттері және т.б.

Жұмыста орындау барысында алынған зерттеу нәтижелері сипатталған: Ф.Грожанның комплементарлық әдісі, арнайы әзірленген эксперименттік бағдарлама. Авторлар педагогикалық эксперименттің оқыту бөлігінде қолданған сөйлеу әрекетінің барлық төрт түріне арналған нақты көптілді тапсырмалардың мысалдарын келтіреді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Умарова А., Кажигалиева Г.. Болашақ мұғалім-тарихшыларға орыс тілін көптілдік негізде оқытуда CLIL технологиясы // Педагогика және психология. – 2022. – № 3(52). – С.195–206: DOI: 10.51889/6795.2022.50.46.021 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/830 (дата обращения: 3.07.2024)