Мақалада цифрлық ғасырдағы жоғары білім беру жүйесін басқарудың инновациялық бағыттары мен жаңа принциптері сипатталады. Автор басқарудың негізгі құралдарына – білім, инновация және оларды практикалық қолдану тәсілдеріне назар аударады. Білімге негізделген ақпарат халықтың барлық топтары, ұйымдар, әлеуметтік топтар және жалпы қоғам үшін ең маңызды және қол жетімді болатыныны айқындалады. Сонымен бірге, өзекті ақпарат адамзат дамуының таусылмайтын резерві болып табылатыны туралы насихаттайды. Зерттеу аясында жоғары мектеп менеджментінің түрлері атылады, сондай-ақ қазақстандық жоғары оқу орындарының соның қатарында Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеттің стратегиясына контент-талдау беріледі; қызметкерлерді оқыту және әлеуметтік дамудың басқа да заманауи мәселелері көтеріліп, белгілі теориялық ғалымдар мен басқару практиктерінің көзқарастары келтірілген.
Жоғары білім беру менеджменті: қоғамды цифрландыру және ақпараттандыру кезеңіндегі дамудың белгілері
Жарияланған September 2022
98
72
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Кошербаева А. Жоғары білім беру менеджменті: қоғамды цифрландыру және ақпараттандыру кезеңіндегі дамудың белгілері // Педагогика және психология. – 2022. – № 3(52). – С.238–246: DOI: 10.51889/57.27.2022.84.42.025 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/434 (дата обращения: 22.11.2024)