Аңдатпа
Бұл мақалада студенттердің дағдыларын жақсарту және арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тіліне (ESP) қызығушылығын арттыру үшін Instagram-ды білім беру құралы ретінде пайдалану арқылы жобалық оқыту тәсіліне негізделген оқу және оқыту тәжірибесі ұсынылған. Сондықтан, бұл зерттеудің мақсаты - жоғары оқу орындарының жаратылыстану (химия және биология) мамандығында оқитын студенттер арасында арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілін оқытуда Instagram әлеуметтік желінің әсерін зерттеу және студенттердің осы тәсілге деген көзқарасын анықтау. Зерттеу 49 химия және биология студенттерінің сауалнамаларын талдау арқылы олардың ағылшын тілін үйрену барысында әлеуметтік медианың қолдануы туралы көзқарастарын түсінуге бағытталған. Зерттеушілер студенттердің ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ), коммуникация, ұйымдастыру, зерттеу, өзіндік рефлексия және топтық жұмыс дағдыларын жақсартуға бағытталған жобалық жұмыс алаңы ретінде Instagram-ды таңдады. Жобаның тиімділігін бағалау үшін студенттердің жобалық жұмыстарының бірінің мазмұны және студенттердің сауалнама жауаптары талданды. Екі айнымалы арасындағы сызықтық байланыстың күші мен бағытын өлшеу үшін Пирсон корреляция коэффициенті есептелді.