ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖАЗЫЛЫМДАҒЫ СЕНІМДІЛІК ДЕҢГЕЙІНЕ GRAMMARLY ҚОСЫМШАСЫНЫҢ ӘСЕРІ: КВАЗИ-ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ
Жарияланған January 2025
9
0
Аңдатпа
Бұл квази-эксперименталды зерттеу атты жасанды интеллектке негізіндеген Grammarly атты көмекші құралының жоғары сынып оқушыларының академиялық жазудағы өз-өзіне сенімділігі мен өзіндік тиімділігінеәсерін зерттейді. Зерттеу Алматы қаласындағы физика-математика бағытындағы Назарбаев ЗияткерлікМектебінің 48 оқушысы арасында өткізілді. Зерттеу рандомизацияланбаған екі топта жүргізілді: Grammarly Premium қолданған Эксперименттік топ (EG) және технологиялық қолдау алмаған Бақылау тобы (CG). Нәтижелер бойынша, EG тобындағы жазу қателері 84,6%-ға азайған, ал CG тобында тек 13,1%-ға азайған. Сонымен қатар, EG тобының қатысушыларының жазуға деген сенімділігі мен өзін-өзі бағалауында елеуліжақсаруларды көрсетті, бұл зерттеу бекітңлген шкалалар бойынша бағаланды. Бұл нәтижелер Grammarly құралының академиялық жазу сапасын және оқушылардың өздерін жазушы ретінде қабылдауын айтарлықтайжақсарта алатынын көрсетеді. Зерттеу білім беру орталарына сандық құралдарды біріктіру арқылы оқунәтижелерін жақсартудың әлеуетін көрсетеді. Шектеулерге зерттеу жүргізу уақытының қысқалығы жәнетоптарды рандомизацияламау жатады, бұл Grammarly- дің ұзақ мерзімді әсерлері мен білім беру жүйесіндегікеңірек ықпалын болашақта терең зерттеуді қажет етеді.
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
TEMIRGALIYEVA .G., ISKAKBAYEVA A., Yersultanova G. ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖАЗЫЛЫМДАҒЫ СЕНІМДІЛІК ДЕҢГЕЙІНЕ GRAMMARLY ҚОСЫМШАСЫНЫҢ ӘСЕРІ: КВАЗИ-ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ // Педагогика және психология. – 2025. – № 4(61). – С.22–29: DOI: 10.51889/2960-1649.2024.61.4.003 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1794 (дата обращения: 15.01.2025)