Зерттеудің өзектілігі қазіргі білім беру үдерісінің өзгеретін жағдайларына тез бейімделе алатын мобильді тұлғаны қалыптастыру қажеттілігімен алдын-ала анықталған. Осыған қарамастан, ғылыми әдебиеттерде мектеп пәндерінің көпшілігі, соның ішінде биологияны зерттеу кезінде өздігінен оқуды дамытуға жеткіліксіз көңіл бөлінеді. Мұның бәрі зерттеушілерді оқу пәндерін оқытудың жаңа тәсілдерін іздеуге итермелейді. Зерттеудің мақсаты-биология сабақтарында өздігінен оқу дағдыларын қалыптастыру үшін бақылау парақтарын қолданудың тиімділігін бағалау. Алынған мәліметтерді статистикалық талдау үшін сипаттамалық статистика және дисперсияны бір жақты талдау әдістері қолданылды. эксперимент барысында өздігінен оқудың ең жақсы нәтижелері бірінші эксперименттік топ оқушыларында байқалғаны анықталды, мұнда оқу үдерісінде тек бақылау парақтары ғана емес, сонымен қатар «Жасуша негіздері» тарауының тақырыптары бойынша жетістік критерийлері құрастырылған. Әсіресе бұл нәтижелер бақылауға алынған топпен салыстырғанда жақсырақ болды. Дисперсияны бір жақты талдауды пайдалана отырып, оқушылардың үш эксперименттік топтар мен бақылау тобының арасындағы білім деңгейінің айырмашылығы анықталды. Жалпы, эксперимент биологияны зерттеу үдерісінде өзін-өзі оқыту және өзін-өзі бағалау дағдыларын дамыту үшін бақылау парақтарының педагогикалық тиімділігін көрсетті. Зерттеудің практикалық құндылығы мынада: бақылау парақтары мен жетістік критерийлері қазіргі мектеп жағдайында сыналды және мектепте биологияны оқыту сапасын жақсарту үшін ұсынылды.
БИОЛОГИЯ САБАҚТАРЫНДА БАҚЫЛАУ ПАРАҚТАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
Жарияланған January 2025
15
0
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Kainarbaev Y., KEMEZA .I., ISKENDIR A., BAIKENZHEYEVA A. БИОЛОГИЯ САБАҚТАРЫНДА БАҚЫЛАУ ПАРАҚТАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ // Педагогика және психология. – 2025. – № 4(61). – С.5–14: DOI: 10.51889/2960-1649.2024.61.4.001 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1786 (дата обращения: 15.01.2025)