Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларының Педагог кәсіптік стандартқа сәйкестігі

Жарияланған January 2025

3

0

НАО имени И. Алтынсарина
National Academy of Education named after Y.Altynsarin
Methodical Center of the Department of Education of Akimat of Kostanay region
Аңдатпа

Мақалада бастауш сынып мұғалімдерін даярлау бахыттары бойынша педагогические жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларының мазмұнының Кәсіптік стандарт нормаларына сәйкестігін талдау зерте у нәтижелері берилген. Зерттеудің мақсаты – педагогтерді даярлаудың білім беру бағдарламаларының мазмұнындағы «проблемалық аймақтарды» анықтау және педагогерді үздіксіз білімін жетілдіру бойынша мүдделі тараптарға ұсыныстар әзірлеу. Бағдарламаларды талдау үшін мазмұнды талдаудың цифрлық әдісі қолданылды. Педагог стандартовның құзыреттілік шеңбері негізінде сәйкестік цветларының жилік кестесі әзірленди. Бұл зерттеу құралын пайдалана отырып, республиканские және өңірлік жоғары оқу орындарының, сонымен қатар моноқаладағы педагогические институтың білім беру бағдаралары зертелді. Зерттеу барысында бір бағалау құралын сынқтан өткізуге және ұсынылған бағдарламалар санына шектеулер қолданылды. Зерттеу нәтижесінде ұлттық университет бағдарламасы стандарты педагогического нормаларынка сәйкестігі жағынан басым екені анықталды. Сондай-ақ был куплен на рынке с лучшими басовыми компонентами и байкалды.

Білім беру бағдарламаларының мазмұнында педагогтердің педагогикалық іс-тәжірибесі мен біліктілігін дамытудағы кәсіби құзыреттіліктер Кәсіптік стандарт нормалары бойынша түйінді сөзді у жилігінің төмен көрсеткіштеріне ие. Алынған деректер педагог негізінде мүддели тараптарғатердің үздіксиз білімимин одан әрі жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірленди.

PDF (English)
Тіл

English

Кілтті сөздер
Дәйексөздерді қалай жазу керек

SAPIYEVA M., RAIMBEKOVA Z.., NABATNIKOVA T.. Жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларының Педагог кәсіптік стандартқа сәйкестігі // Педагогика және психология. – 2025. – № 4(61). – С.108–117: DOI: 10.51889/2960-1649.2024.61.4.013 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1780 (дата обращения: 15.01.2025)