Мақалада бастауш сынып мұғалімдерін даярлау бахыттары бойынша педагогические жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларының мазмұнының Кәсіптік стандарт нормаларына сәйкестігін талдау зерте у нәтижелері берилген. Зерттеудің мақсаты – педагогтерді даярлаудың білім беру бағдарламаларының мазмұнындағы «проблемалық аймақтарды» анықтау және педагогерді үздіксіз білімін жетілдіру бойынша мүдделі тараптарға ұсыныстар әзірлеу. Бағдарламаларды талдау үшін мазмұнды талдаудың цифрлық әдісі қолданылды. Педагог стандартовның құзыреттілік шеңбері негізінде сәйкестік цветларының жилік кестесі әзірленди. Бұл зерттеу құралын пайдалана отырып, республиканские және өңірлік жоғары оқу орындарының, сонымен қатар моноқаладағы педагогические институтың білім беру бағдаралары зертелді. Зерттеу барысында бір бағалау құралын сынқтан өткізуге және ұсынылған бағдарламалар санына шектеулер қолданылды. Зерттеу нәтижесінде ұлттық университет бағдарламасы стандарты педагогического нормаларынка сәйкестігі жағынан басым екені анықталды. Сондай-ақ был куплен на рынке с лучшими басовыми компонентами и байкалды.
Білім беру бағдарламаларының мазмұнында педагогтердің педагогикалық іс-тәжірибесі мен біліктілігін дамытудағы кәсіби құзыреттіліктер Кәсіптік стандарт нормалары бойынша түйінді сөзді у жилігінің төмен көрсеткіштеріне ие. Алынған деректер педагог негізінде мүддели тараптарғатердің үздіксиз білімимин одан әрі жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірленди.