Болашақ биология мұғалімдерін цифрлық
құзыреттілікке бейімдеу кезеңдері
Бұл мaқaлaдa болашақ биология мұғалімдерін оқыту мен білім берудің негізгі аспектілері, оқытуды цифрландырудың негізгі мәселелері қарастырылып, педагогикалық оқыту әдістерін қолдануда цифрлық құзыреттілік элементтерін қолдану қажеттілігі мен тәсілдер тәжірибесі ұсынылды.
Зерттеуге енгізілген мақалаларды іріктеу кезінде іріктеме бүкіл ғаламды қамтуға бағытталған. Осы негізде Web of Science дерекқорындағы мәліметтерге университет кітапхана жүйесі арқылы қол жеткізілді. Мәліметтерді іздестіру кезінде барлық өрістерде «білім беру», «инновация» және «цифлық құзыреттілік» кілт сөздерін іздеу жүргізілді, зерттеулер табылды.
Мақаланың өзектілігі қазіргі қоғамның талаптары жалпы білім беру мекемелеріне сапалы білікті маман дайындау. Сондықтан болашақ биология пәні мұғалімдеріне ғасырлар бойы үлкен көлемдегі ақпаратқа ие болу ғана емес, сонымен қатар игерілген білімді нақты өмірде қолданып, қабілетті болуға дағдыландыру керек.
6В01505-«Биология мұғалімін даярлау» білім беру бағдарламасы мен «Биологияны оқыту әдістемесі» оқу пәннің мазмұны білім алушыларды қызықтыратын, олардың негізгі білім, білік, дағды, машықтары мен құзыреттіліктерін көрсете алатын жаңа технологиялар мен әдістерді оқу үрдісінде қолдануы мақсатталды.
Практикалық маңызы: «Биологияны оқыту әдістемесі» пәні бойынша цифрлық білім беру орта MOODLE базасын әзірлеуге пәннің мазмұнын анықтайтын дәрістік сабақтарға арналған презентация, видео лекция жазбалары даярланды.
Білім алушыларға сабақты басқару әдістерін оқытуда білім берудің қолайлы платформаларымен қамтамасыз ету мәселесі толық қарастырылды. Мақала мазмұнында қoлдaнылaтын білім беру платформаларының қызметтері мен қoлдaнылy тиiмдiлiгi айқындалған.