Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Балалар үйіндегі гендерлік тәрбие

Жарияланған September 2022
Павлодарский педагогический университет
Аңдатпа

Мақалада балалар үйіндегі жетім балаларды гендерлік тәрбиелеудің теориялық аспектілері негізделеді. Мақалада сонымен қатар балалар үйлеріндегі гендерлік білім беру мәселесі бойынша зерттеулерге талдау жасалған. Авторлар жетім балаларға гендерлік тәрбие беру мәселелері бойынша психологиялық-педагогикалық әдебиеттерді зерттеп, балалар үйіндегі гендерлік тәрбиені зерттеудің ғылыми маңыздылығын анықтады, бастапқы ұстанымдарды, гендерлік тәрбиенің теориялық ережелерін және жетім балаларды гендерлік тәрбиелеудің мәнін негіздеді. Сондай-ақ авторлар балалар үйіндегі жетім балаларды гендерлік тәрбиелеудің критерийлерін, деңгейлерін, диагностикалық құралдарын нақтылап, балалар үйіндегі гендерлік білім беру әдіснамасын және балалар үйіндегі жетім балалардың гендерлік әдептілігін қалыптастыруды бағалау критерийлерін, диагностикалық әдістерді анықтады. Зерттеудің базасы ретінде Кенжекөл отбасылық үлгідегі балалар ауылы болды. Зерттеу нәтижелері балалар үйіндегі жетім балаларға гендерлік білім беру процесінде, балалар үйінде практикалық түрде пайдалануға ұсынылады.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Shnaider J., Shnaider Y., Shnaider F., Zhaparova B., Akhmuldinova A. Балалар үйіндегі гендерлік тәрбие // Педагогика және психология. – 2022. – № 3(52). – С.61–73: DOI: 10.51889/2022.56.81.007 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1006 (дата обращения: 3.07.2024)